fredag 30 oktober 2009

Fika

Ännu en ledig dag. Fantastiskt skönt. Gick med N till öppna förskolan och sedan fikade vi med min vän M som är i stan över helgen. Det är inte ofta vi träffas så det var jättekul.
Jag funderar på om jag ska träna ikväll eller inte. Latmasken sitter på höger axel och viskar onda saker...jag brukar springa en tre gånger i veckan och sen kör jag lite annat en eller två dagar. Det kan vara Zumba eller taebo. Nackdelen med Zumba är att man behöver en del utrymme för att dansa runt...vilket jag inte har.
Så jag får göra min egen version :)

Min man var uppe hela natten för att titta på nån konstig sci-fiserie. Nu är han trött och orkar inte titta på våra serier ikväll...så det kanske blir träning iaf.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...