måndag 18 januari 2010

Måndag den 18 januari

Kom ihåg detta datum. Det var då jag startade min jakt på beach body 2010 med hjälp av Röhnisch och tretimmarsdieten (ja, man äter lite var tredje timme. Enkelt, bra och gott, lätt att komma ihåg). Jag ska försöka köra järnet hela veckan. Tyvärr har jag fortfarande ont i bröstet där bältet satt efter krocken, men jag håller tummarna att det fungerar att träna hårt i alla fall imorgon. Idag är det löpning som gäller.

Idag får jag dessutom sällskap i bilen till jobbet. Jag har fått en samåkerska. Det ska bli spännande. Vi får se hur vi "klickar" :)

Och lillgumman har nog vattkoppor i alla fall. Vi har sett mystiska röda fläckar över kroppen. Yikes. Men vi får hoppas att det inte blir lika jobbigt som för maken.

Så här startar jag min dag och vecka för att ladda upp:

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...