onsdag 27 januari 2010

Transplantation

Än en gång lyser den röda helvetesknappen i bilen: batteriet laddas inte. Jag ringde till bildoktorn (aka min pappa). Hans diagnos blev tyvärr att en transplantation av generator verkar nödvändig i detta läge. Annars kommer inte Bättan att överleva veckan ut. Nu måste vi alltså finna en lämplig donator så en transplantation kan genomföras. I natt fick Bättan vara på sjukhus med dropp så att batteriet kunde laddas. Nu håller jag tummarna att en donator infinner sig omedelbums. Jag orkar inte tampas med publika transportmedel ännu en gång. Jag tror att det är djävulen som sköter dem.

1 kommentar:

my sa...

Alltså dessa bilar - jag lider med dig!

Min ska in på besiktning snart, då kommer det vl att ta hus i helvete här med. blärk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...