torsdag 7 januari 2010

Vilken dag

Maken är jättesjuk, har ont och mår allmänt pissigt. Jag tycker så synd om honom och inte är det mycket jag kan göra heller. Jag vågar seriöst inte ens röra honom för att det gör för ont på honom.
N hade en toppendag hos sin mormor. Det var kul att de fick rå om varandra över en dag. N var supertrött när hon kom hem. Dock hör jag henne snacka med spökena i sitt rum fortfarande. Hon är så himla envis!

Själv hade jag en ganska bra dag på jobbet. Vi hade planering och vi har många starka viljor i vårt arbetslag :) Visst kan det bli komplicerat ibland, men oftast tycker jag det är bra. Då kommer man nånstans i arbetet! Imorgon kommer barnen. Det ska bli himla kul att se dem igen. Oftast har de vuxit lite under loven och det är så kul att se :) Och så får man en massa kramar. Det är alltid uppskattat.

Dessutom är det kul att alla bloggare börjar komma tillbaka efter ledigheterna! Äntligen nåt att läsa :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...