lördag 27 februari 2010

Sportlov

Nu är det dags för mitt efterlängtade sportlov. Var tar tiden vägen egentligen? Jag tyckte det inte var länge sen som jobbet började efter jullovet. Jag gillar vårterminen för den känns snabb. Livet blir ljusare och vårtecknen trillar in. Ja, ni tittar lite skeptiskt ut genom fönstret, men den är på väg. Jag lovar. Under all den där snön ligger våren och gror och innan ni vet ordet av så blommar träd och tussilago. Bara att veta att det snart är vår gör att livet känns lättare :)

Idag ska vi ut på marknaden i byn och gotta oss. Jag håller tummarna att vår fudgelady är där. Förra året köpte vi sån himla god fudge, men sist marknaden var i stan var hon inte där. Besvikelse.

1 kommentar:

my sa...

Passa på att njuta! :)
Jag har tagit tåget (!) hem till skåne över lovet - total relaxation!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...