söndag 14 mars 2010

Gott och blandat

Helgen har bjudit på en hel del. Vad sägs om sol? Lite Melodifestival? Lite städning?

Melodifestivalen var ju hyfsad igår faktiskt. Låten som vann var okej, men jag hejade ju på Al-Fakir. Han kom i alla fall tvåa! Annas låt var lite mer...vad ska man säga...mainstream liksom. Men okej. Bättre än att skicka värdelösa Manboy eller nåt annat slisk som Darin eller fulfrillan Ola. Tack och lov. Annars hade jag fått emigrera till Amerikatt lite tidigare än beräknat.

Städningen av garderoben gick över förväntan, men det kommer att bli en fattig vår. Två kassar med kläder försvann i ett nafs. I och för sig använde jag ju inget av det - men jag hade ju kunnat. Det är det som räknas. Jag var rik på kläder. Som jag aldrig använde. Vissa saker var bara för omodernt och resten har blivit för stort. Kan ni tänka? FÖR STORT! Man ska inte klaga. Tyvärr ekar det en del i plånkan, men man måste ju offra lite. Mindre mat, mindre klädstorlek dessutom. Inte fy skam.

Annars är tvätt nästa på listan. Jag ser redan (inte) fram mot det. Ha en skön söndag mina vänner!

1 kommentar:

Tove sa...

Hej! Jag har också fått lov att skänka bort jeans, pga att de blivit för stora! Det är en riktigt härlig känsla att ge bort dem av den anledningen... Lite pinsamt förståss att fråga kompisen om hon ville ha dem... *hrrm* Men hon tog det på rätt sätt och blev jätteglad :-) HEJJA OSS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...