lördag 4 september 2010

Väntan...

...Idag har det varit en ganska lugn men stressig dag trots allt. Städ och tvätt och besök till stan. Vi blev fast i den lokala gallerian helt så där. Jag och dottern kom inte ut för det var MASSOR med folk och ståhej. Jag fattade ingenting. Efter ett par minuter fick jag reda på att the one and only Darin was in da house. Småtjejerna var som galna framme vid scenen och till och med äldre damer slickade sig om munnen vid tanken på Darins ankomst. Jag och N var lagom roade. Tack och lov var framträdandet bara tre låtar så efter det kunde vi kila ut igen. Jag undrar hur mycket hans gage var på? Tre låtar? Värt och åka en bit för, måste det vara i alla fall. Jag kunde gjort covers gratis om de bara frågat...

Ikväll blir det läggdags tidigt för imorgon ska jag och maken upp tidigt. Vi ska till huvudstaden för att springa tjejmilen. I alla fall jag. Maken får vara support : )
Nu är det också så i detta landet att skittågen och skitbussarna går helt kajko. Vi är tvungna att åka med buss 06.30 och sen byta i en annan stad till tåg för att komma till STHLM i tid till loppet. Samma visa på hemvägen. Helt sjukt jobbigt. En resa som normalt skulle ta oss ca 1,5 timme med endast tåg, tar nu nästan tre timmar med buss och byten.
Jag hoppas det är värt det! För nu börjar jag bli nervös! Imorgon är det dags! Gulp...

5 kommentarer:

Sara sa...

Lycka till på tjejmilen imorgon. Det kommer gå galant! *pepp*

Marianne sa...

Kul att du ska springa Tjejmilen! LYCKA TILL och ha det JÄTTEKUL!

Camilla sa...

Lycka till! Det blir nog jättehäftigt.

Mrs Clapper sa...

Vad kul! Välkomna hit!! Och framförallt lycka till! Det verkar som om Stockholm bjuder på bra väder idag i alla fall...

Anneli Stålberg sa...

Vad duktig du är. Hoppas att det gick riktigt bra för dig på Tjejmilen!!!!
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...