söndag 24 oktober 2010

Utmaningslista

Det blir många listor idag för jag har nämligen halvt glömt bort en lista som jag blev utmanad på av Trying to follow my dreams...fy skäms på mig! Här kommer den, bättre sent än aldrig!

1. What is your favorite word?

Med risk för upprepning: Mamma. Det är ett sånt fantastiskt ord. Speciellt när man hör det innan läggdags. "God natt mamma"..."Love you mamma". Man smälter.

2. What is your least favorite word?

"Jag kan inte". Alla kan!

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?

Min familj helt klart. Den kärlek som finns är fantastisk. Den kan flytta berg.

4. What turns you off?

Människor som inte kan vara glada för andra skull, som blir avundsjuka och egoistiska.

5. What is your favorite curse word?

Mmmm...fudge.

6. What sound or noise do you love?
Jag älskar hjärtliga skratt och snarkande döttrar.

7. What sound or noise do you hate?
Åh, lätt när folk smaskar när de äter! Jag kreverar när jag hör sånt...

8. What profession other than your own would you like to attempt?

Drottning kanske? Nae. Jag skulle vilja testa på att vara pilot eller författare.

9. What profession would you not like to do?
.
Tidningsbud. Skulle aldrig palla de obekväma arbetstiderna och springa i trappor...

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?


 Bra jobbat!

Jag utmanar följande bloggar:

Saltistjejen

Leles värld

Camilla

Trevlig kväll! Nu ska jag nog sova :)

6 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Åh, rolig lista :) Jag utmanar mej själv :)

Jag tycker också det är på gränsen till nervsammanbrott när folk smaskar :)

Anneli Stålberg sa...

Kul läsning!
Kram!

Saltistjejen sa...

Oj!
Blev jag utmanad!?!?!
Påminn mig om jag råkar glömma bara. Ibland ahr jag för mycket saker i huvudet så jag glömmer lätt.
Kram!

Trillingnöten sa...

Anna: Lite annorlunda lista! Vad kul att du utmanar dig själv!! :) Det ser jag fram emot!

Anneli: Tack! Kram

Saltis: Jadu! Nu är du minsann utmanad! Jag glömmer själv så lätt så ingen fara :)

Camilla sa...

Åhh, jag är utmanad! Ska fundera lite på det. Egentligen är jag inte så förtjust i sånna här listor, men kanske ändå...

Anonym sa...

du...har du förträngt tiden som reklamutdelare? lika illa som tidningsbud:D haha /cj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...