torsdag 24 februari 2011

Hemligheten

TACK för alla superbra tips om hur man håller fötterna varma! Jag ska gå igenom vartenda ett och sen ut och kolla affärer för både skor och strumpor!

Idag bär det av till storstan, Sveriges Huvustad, the Capital - Stockholm! Jag tar tåget direkt på morgonen och kommer hem senare i kväll. I Stockholm ska jag göra det där "hemliga" som jag pratat om i veckor nu.
Jag har funderat länge på hur jag ska göra med mitt "hemliga" uppdrag och om jag ska avslöja nåt på bloggen och i så fall när. Det är svårt det där, men det är klart att jag ska dela med mig lite!
Personligen är det ett fantastiskt tillfälle och kanske något man får vara med om once in a lifetime. En heldag med skoj och trevligheter för mig och två till.

Jag ska nämligen få en makeover som ska publiceras i en tidning så småningom (vet inte datum just nu)! Fatta vad spännande!
De ska fixa hår och smink och schyssta kläder från en stylist. Plus att tidningen ordnar tågbiljetter och en trevlig dag tillsammans med två andra tjejer som ska göra samma sak.
Sedan kommer fotografen Elisabet Olsson Wallin att fotografera oss i ett "palats" i Stockholm i våra nya stilar! Det ska verkligen bli skoj som sjutton och något som jag verkligen ser fram emot. Lite smått nervös är jag så klart för idag bär det av. Om drygt en timme sitter jag på tåget och är på väg. Iiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Idag fyller också syster J hela arton år! GRATTIS!

Ha en superfin torsdag mina vänner och glöm inte att le det där extra leendet idag. Vi behöver allt positivt vi kan få när vintern fortfarande håller grepp om oss!



17 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å vad KUL!!!
Kommer du kunna visa bilder på bloggen sedan eller är det så att endast tidningen har rätten till dem?
Spännande hur som helst!
Hoppas det blir en riktigt rolig dag imorgon!!!
Kramar!

Unknown sa...

Men...vilken dag du ska ha. Avundsjuk? Ja :-) Hoppas vi får se bilder här sen. Ha nu en underbar dag och njut.

Ida-www.lippstick.se sa...

Så roligt! :-)
Lycka till och hoppas att du får en underbar dag!
/ Kramar Ida-www.lippstick.se

Camilla sa...

Wow...så häftigt! Jag hade faktiskt funderingar om det var något åt det hållet.
Hoppas vi får se på bloggen eller att du kan skriva om det när det kommer i tidningen. Hoppas du får en riktigt kul dag!

Anonym sa...

grattis gumman de är du verkligen värd,,hoppas du har en kanondag kramar /mamma

Katarina sa...

Så roligt! Va, duktig du varit på alla hålla det hemligt! Det måste vara super häftigt att få denna möjlighet. Lycka till nu och jag ser fram om rapport framöver och bilder!

Stor kram och njut!

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Häftigt! Fota mycket i spegeln, hade ju varit ett tips.... fotografen/tidningen äger bilderna. Spännande! Sökte du, eller blev du handplockad? KulKulKul!

Mrs Clapper sa...

Waaaaaaaaaaa! Gud vad kul!!!!!! Vilken häftig upplevelse att få vara med om!

Anonym sa...

How exciting! Enjoy.

Steel City Anna sa...

Oj vad roligt! Hoppas vi får se bilderna eller en länk till tidningen sen :)

Stef sa...

Nej men shit var roligt och spännande! Du måste säga vilken tidning det kommer i sen! Åh hur gick detta till? vann du någon tävling eller så?

kramar

Monica sa...

Vad spännande! Du får berätta vilken tidning så jag kan köpa den och skicka till England! Nu är du ju berömd:-). Hoppas vi får se nån bild här med!

Anna i USA sa...

Tack :) Men du kommenterade ju nu :) Jag ska läsa ikapp din blogg lite. planerar ni att flytta tillbaka till USA någon gång?

Monika Häägg sa...

Den här spännande upplevelsen måste du ju lägga upp bilder på sedan. Riktigt spännande!
Önskar dig en trevlig resa!

my sa...

Jej, värsta mediamänniskorna vi är! :) Vi borde börja få inbjudningar till stureplan och sånnt nu när vi blir kända i tidningar lite överallt. :P haha.

Hoppas du har haft en helt underbar dag!

Unknown sa...

Vad kul det låter! Hoppas att du får en jätte härlig dag!

Kram

Sofie i San Francisco sa...

Så skoj! Skulle jag med vilja ha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...