måndag 23 maj 2011

Jag vill vara mästare

Jag gillar att vara bra på saker. Gärna allt. Och titt som tätt dyker det upp olika tester på Expressens hemsida som jag måste mästra. Lockande namn som Är du sockerberoende? (Duh, det VET jag redan, men måste för säkerhets skull testa detta på Expressens "expert"frågor också. I fall att.), Känner du till kändisens riktiga namn? (släng dig i väggen Smartare än en femteklassare, på det här är jag kung minsann) och Vem har dejtat vem? (Vem har inte dejtat nån, kanske skulle vara mer intressant i det här fallet. Way too easy Expressen). Dock måste jag säga att till och med denna tidning har slagit alla bottenrekord med sitt nya test. Känner du igen kändisarna - på deras rynkor? Really Expressen?
Om jag gjorde testet? Det kan du ge dig sjutton på! Och jag ägde. 12 rätt av 12 möjliga. Det är livsviktigt att veta om det är Iggy pop som ligger där på sjukhusbädden, inlindad runt hela kroppen på grund av nån olycka eller annat hemskt, med endast sin rynkiga mage fri från bandage. Man vill ju för sjutton inte få en autograf från nån helt annan? Tack vare Expressens test kan jag nu med säkerhet veta om det är just Iggys rynkiga mage och inte Teri Hatchers. Det vore ju skandal. Ta testet här innan det är försent!
Å andra sidan skulle testet ENDAST ha visat rynkor. Nu får man ju se lite av ansiktet på vissa vilket gör testet lättare.


Vem har så här rynkiga knän?

9 kommentarer:

my sa...

Tack för grattiset! :)

Haha, vilket helkoko test... Undrar vad de kommer på härnäst! Duktigt att du prickade in alla rynkiga kändisar rätt i alla fall. Guldstjärna på det.

Alexi sa...

Hahaha så roligt =D

Emmas Bokhylla sa...

haha, vilket test!
Men, jag har ingen aning om vems kna det dar ar...Michelle Pfifers? (felstavat?)

Saltistjejen sa...

Oj! Du kanske ska starta en kändisrynkblogg också! En bild varje dag på någon känd persona rynkor och så får läsarna gissa! ;-)

Monika Häägg sa...

Oj, vad det kan hittas på! Rynktest? Ja, det var nog tur att de visade lite av objektet också. Vem kan se skillnad på rynka och rynka?

Steel City Anna sa...

Glädjande att kändisar överhuvudtaget har rynkor tycker jag, jag trodde de var närapå utrotade av Botox ...

Monica sa...

Ja tänk att det finns så mycket rynkor:-)

Ida's Lippstick sa...

Stod det hur lång hållbarhet dessa rynktest har?
Kändisarna har ju en tendens att "reducera" sina rynkor!
Ha en fin kväll!
/ Kram Ida

Trillingnöten sa...

My: jag är mäkta stolt! hahaha

Alexi: haha :)

Emma: Du är lite ute och cyklar. Goldie Hawns rynkiga knän är det du ser. Håll koll :) haha

Saltis: Ingen dum idé! hahahaha

Monika: Jag vet! Jösses! Hur lätt kan det vara!

Anna: You got a point! Oförsiktiga kändisar helt enkelt...

Monica: Ja, tänk! :)

Ida: hahaha, den var bra! :) Antagligen är testet Bäst före inom en månad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...