fredag 11 november 2011

111111

Många ettor blev det...Idag är det den 11 november 2011. Alltså 111111. Härligt för den som föder barn idag!


Igår blev jag så himla glad när jag lyckades ta mig till posten och hämta ut ett paket jag trodde var något helt annat. Ett mystiskt paket med ett superfint innehåll som verkligen värmde mitt (och dotterns!) kalla novemberhjärta hade kommit på posten. Avsändare var Lotta som skriver Min plats i solen. Vilken fantastisk överraskning! Paketet kommer väl till pass nu när vintermörkret sänkt sig för ett par månader framöver. TACK kära, söta, fantastiska, vänliga du. OCH för de vackra ord du också skickade med kortet. Det får en hedersplats vännen! (Jag kan skriva sjuttielva utropstecken du vet!)
Vi fortsätter kärleken tycker jag!

Tidigare blev jag förärad Liebster blog award av både Kim och Husfrun. Tack kära, kära söta vänner!

Med awarden följer också vissa regler, nämligen:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Jag har valt att ge dessa fem bloggar lite extra plats och kärlek denna gång (och fler fantastiska författare ser ni till höger i spalten " Min del av bloggvärlden")


Malin-Charlotta - som alltid förtjänar en extra titt! Kloka och fantastiska ord som inspirerar att bli en bättre människa, att leva i vardagen och att kämpa mot ljuset när mörkret hotar att omsluta en.


Sitting in a rainbow - nybliven mamma som just nu bloggar från Belgien. Värme, kärlek och roliga upptåg väntas dig som läser. Och mysiga bebisbilder!


Kattas fikarum - följ Katarinas liv på andra sidan jorden! Nya kulturupplevelser väntar varje gång man klickar in på hennes blogg. Tankar, funderingar och roliga upplevelser beskrivs med mycket värme och kärlek. Inspiration att göra goda saker!


Träningslyckan - en salig blandning av träning, vardagsliv och funderingar. Nyfunnen blogg för mig som jag gillar! Det finns bara EN nackdel med henne. Hon gillar snö :p 


Mintekopp - en härlig blogg om det mesta. Otroligt vackra bilder och shoppinginspiration. Men inte bara det. Allvaret ligger där också och fin ärlighet om livet och att kämpa för att få barn. Väldigt inspirerande!


Kram på er denna fina fredag! Lite musikglädje avslutar jag med:


7 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så kul med paket, hon är snäll hon Lotta :)
Ska kika in hos dina favoriter sen... nu hinner jag dock inte.
Ha en fin dag.

Camilla sa...

Klart vi ska fira 111111 kl. 11:11!

Vilken sångerska. Jag blir helt tårögd. Nu sitter jag bara och snyftar. Dags att ta tag i den här dagen!

Saltistjejen sa...

Å vad roligt!!!! Härligt! Och Lotta är sååå underbar!
Hoppas nu att ni får en riktigt fin helg!
KRAM!!

Marina sa...

Grattisd till din award!

Anonym sa...

My favorite is Rachel Crow but love Melanie too.
N's Nana

min tekopp sa...

Tack fina du för bloggawarden och för de värmande orden. Jag ska förvalta awarden väl och sända kärleken vidare. Ha en underbar Söndag kära du!

Min plats i solen sa...

Stor KRAM till dig! :)

Och grattis till de välförtjänta awardena. Du är vär allt blogglitter som finns och uppmuntran kan man aldrig få för mycket av. Det behöver vi alla emellanåt. En klapp på axeln och ett "Du är bra"

Ta hand om dig fina du!

Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...