lördag 31 december 2011

Då var vi här.

Då har årets sista dag anlänt. Denna dag får vara en dag för eftertanke och reflektion. Det är dags att packa ned den erfarenhet och kunskap som man fått under året, i livets ryggsäcken och blicka framåt. Framåt mot ett nytt spännande år med nya möjligheter. Idag ger jag inga nya mål eller löften inför nästa år. Jag fortsätter på samma bana som i år. Uppfyller målet om barnboken, effektiviteten och kosten. Det är fortfarande en bit att gå där och det får löpa över till 2012.

Idag är det mys som gäller. Vi har en tradition att ha teparty med dottern, uppklädda och fina, på eftermiddagen. Sedan blir det blir god mat och efterrätt till middag. Förmodligen blir det stora köttbullar i tomatsås med pasta och efterrätt blir pannacotta. Lovely!
Jag önskar er en fantastisk sista dag på 2011 och en ännu bättre början på det nya året! Må allt ni tar för er under året lyckas!


GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

Katarina sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!

Villa Frejas bokblogg sa...

Teaparty låter underbart.
Ha nu ett riktigt gott nytt år, du och din fina familj.

Marina sa...

Ha en bra nyårsafton!

Johanna sa...

Gott nytt år till er!

Allt och/eller Inget sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!

Mariah sa...

Vad mysigt det låter med ett teaparty! Hoppas du får ett fint slut på 2011 med familjen och ett gott nytt 2012, jag ser fram emot att läsa vad året har att erbjuda för dig :)

kul att ni satt igång med visumsprocessen! Visst är det sjukligt många saker man måste fylla i? aja, iallafall med intervjun och läkartiden så hade jag otrolig tur att de båda hamnade på samma dag, då jag bor en bit ifrån Sthlm. visserligen hade jag intervjun först och sedan läkarundersökningen. vilken innebar att jag var tvungen att istället för ha med mig svaren från läkarundersökningen till intervjun och lämna passet på ambassaden för att få visumet i det istället skicka in båda sakerna i efterhand, vilket kanske plussade på några dagar på processen. Men jag tror att man kanske kan ändra tid, men det kan nog vara svårt att det klaffar så precis. Jag hade nog en oändlig tur, vilket jag är tacksam över för jag hade varken tid,ork eller pengar att fara ner till sthlm fler gånger än en. Hoppas det kommer gå smidigt för er också!
massa kramar till dig!

Malin-Charlotta sa...

Ja, då var vi här, Trillis. Jag vill önska dig att gott i nästa år och jag vill tacka för att du ger av din tid till mig.

Jag sätter stort värde på våra delningar <3
Nyårskram

Min plats i solen sa...

TeaParty låter som ett helt magiskt sätt att avsluta detta år på. Vilken härlig tradition ni har instiftat! :)

Tack du underbara vän för ännu ett fantastiskt bloggår! Jag är så oerhört tacksam över att vi fann varandra där ute i bloggrymden den där gången för i dig hr jag funnit en härlig bloggsyster och vän. En vän som alltid får mig att tänka, känna, tycka, reflektera och vilja bli en bättre människa. Du inspirerar och är en viktig röst här i bloggvärlden. Jag ser fram emot att få följa dig under ytterligare ett år här på bloggen. Jag tycker så mycket om känslan av att jag aldrig vet vad som ska dyka upp här hos dig. Du är härligt oförutsägbar! :)

Ett riktigt gott nytt år och tack för att du finns där ute!

Kram Lotta

Emmas Bokhylla sa...

Gott Nytt Ar!
Hoppas att du och familjen far ett alldeles underbart ar med mycket mys och trevligheter!

Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...