lördag 24 december 2011

Nu är det slut på dan före dan före dan före dan

Den stora dagen är inne! Bakdagen! I dag ska vi baka så det står härligan till. Corn bread till stuffingen jag ska göra imorgon. Bröd till en rätt som ska intagas ikväll och imorgon. Saffransbullar och kanske saffransbiscotti. Full rulle.
Nu vet jag att andra här firar jul just idag så jag passar på att önska er en fantastiskt fin dag med familj och vänner, god mat, paket och massa mys!
Livet är allt bra härligt!


En bonus till er som gillar Gardell (idé snodd från Camilla)


10 kommentarer:

Camilla sa...

Känns konstigt att läsa att du ska baka medans alla vi andra ska äta julmat och öppna julklappar. :-)
Ja visst är han underbar Gardell. Kul att du också la ut den.

Villa Frejas bokblogg sa...

Japp, i dag ska här firas :)
Lycka till med baket och GOD JUL. Hoppas ni får en riktigt mysig dag med allt julstök i dag och en riktigt fin jul i morgon.
Kram.

Freedomtravel sa...

Tack och God Jul önskar vi tillbaka!

Emmas Bokhylla sa...

God Jul!
Ha en underbar dag!


...och jag älskar också Mormor gråter!

Unknown sa...

God Jul till dig och din fina familj! Lycka till med baket och alla förberedelser och njut massor av allt det mysiga.

stor kram, dorro

min tekopp sa...

Stor julkram till dig! Hoppas att ni får en riktigt mysig helg!

Steel City Anna sa...

Älskar Mormor gråter! :) God Jul!

Malin-Charlotta sa...

Jag önskar dig & din familj en helt underbart kärleksfull jul, Trillis! Nu är eran dag äntligen på in tågande !!

JIPPI !!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hoppas dagen varit bra, o ha en super dag idag, Klem Anna!

Mariah sa...

Mysigt med massa bakning! Ha en underbar Jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...