fredag 21 december 2012

Där satt den!

Julledigheten alltså! Idag var det sista dagen innan jullovet och det kändes enormt skönt. Vi avslutade med ett "Holiday Party" med föräldrar och barn. Det var lite jobbigt att ha det sist på dagen en fredag när man jobbat hela veckan och hela fredagen. Jag var helt slut efteråt. Det roliga var att de allra flesta föräldrar kom! Det var bara en som in dök upp alls (förutom de vars barn inte går på fredagar, de var hemma helt). Alla fick ta med sig lite godsaker och det slutade med äppelpaj, cupcakes, mina chocolate chip cookies, andra kakor och dricka till det.
Jag fick en hel del julgåvor och det är jag tacksam för. Jättekul! Inget man förväntar sig, men roligt ändå. En tjej ska dessutom sluta eftersom familjen flyttar till en annan stat och det är alltid ledsamt. Jag fick ett fint kort på henne och mig tillsammans som farvälgåva. Vackert, men jobbigt!
Plus en massa godsaker. Lär gå upp ett par, tre kilo under dessa dagar kring jul, men vad gör det? Resten av året räknas ju också, och det året har ju varit ganska bra!

Det här lovet inleds med mys framför TVn eftersom jag är helt slut. Vi hörs imorgon!

3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Bitterljuvt det där, med avslutningar.

Monica sa...

Skönt med lite lov och att du får tid med din egen lilla skolflicka och lite tid med karlen också kanske:-), ha det så bra!

ZtorZillen sa...

Låter som ett mysigt sätt att avsluta inför ett lov, även om jag håller med dig angående att avslut inte alltid är roliga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...