söndag 12 maj 2013

Morsdag!

Idag är det morsdag här i USA. Några veckor tidigare än hemma i Sverige. Jag har redan uppvaktats med en fin present som dottern skapat i skolan (som jag ska visa för er imorgon), och maken har planerat nåt i flera dagar. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Först ut är i alla fall att ta dottern till sista repetitionen inför dansuppvisningen imorgon! Idag börjar de okristligt tidigt. Klockan 10 på morgonen! (Annars är det klockan 12). Så nu måste jag fixa en snabb frukost och klä på oss!

Ha en fin söndag!

5 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas du får en riktigt fin Mors Dag! Och lycka till önskas söta fina dottern igen både med repetitioner och uppvisning! Och spännande att se vad hon hittat på till dig:-), jag är redan firad, i England var Mors Dag 10 mars så både den firades lite försenad när jag kom och min födelsedag då, här är Mors Dag 26 maj och maken får gärna fira mig igen;-), du är ju inte min mor säger han men han får så gärna överraska mig:-))

Saltistjejen sa...

Happy Mother's Day till dig!!!
:-)

Camilla sa...

Klockan 10 är väl inte tidigt ;)

Hoppas du får en fin mors dag. Spännande med någon överraskning.

Anonym sa...

Glad alla mors dag/grattis eller vad man säger! :)

Anna Granström.

Villa Frejas bokblogg sa...

Å, hoppas att du fick en trevlig morsdag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...