onsdag 8 april 2015

Packat och klart

Nästan. Packa gör vi först om några månader, men biljetter är klara! Vi kommer till Sverige några veckor i sommar! Det känns nästan lite overkligt faktiskt. Jag (eller vi för den delen) har inte varit till Sverige på tre år. Jag längtar att få träffa hela familjen (och de vänner jag har) mest av allt. Det längsta jag varit ifrån både Sverige och familj är ett år i taget. Redan då kändes det konstigt att komma tillbaka. Till lugnet, till naturen, till alla människor. Jag undrar hur det kommer att kännas nu, efter tre år? De flesta har ju heller inte träffat sonen, det blir första gången för dem.

Det känns i alla fall himla härligt att ha nåt att se fram emot nu!

Från Barnens Museum

Barnens Museum


5 kommentarer:

Anna, New York – My Bite of the Big Apple sa...

Vad härligt att ni har detta att se fram emot! Förstår att de därhemma måste längta också. Tre år är lång tid ...

Själv längtar jag bara till New York! Nedräkning nu. :)

iaz sa...

Wonderful! Längtar redan ♥

Mrs Clapper sa...

Vad kul!! Helt sjukt vad fort tiden gått!

Monica sa...

Tillägg: vi är ju vansinnigt duktiga som kan fixa detta på egen hand, alla företagsledare, politiker och "viktiga" har ju en assistent som sköter allt sådant, min tandläkare en receptionist som bokar åt honom, han undervisar i kirurgi i andra länder, hon kommer in gång på gång, nu har jag det och det och den tiden, jaja säger han, och jag tänker så dumt och krångligt hon bokat åt honom, vet själv mycket snabbare väg utan stopp, billigare och vettigare tider men säger inget för jag har ju apparater i munnen, tänker desto mer:-)

Monica sa...

Nu skulle den kommentaren hamna på ditt andra inlägg om pass och resor förstås:-), men så roligt att ni kommer till Sverige!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...